woensdag 16 oktober 2013

Volgens mij,raakt de zon,hier nooit leeg.

Het is weer een superweek met alleen maar zon. Er was voorspelt dat er iedere dag regen zou komen, nou mooi niks. Dus nog steeds in het benedenhuis. Zolang zijn we nog nooit blijven zitten. Ook het avondeten doen we nog buiten. Betreft het onderzoek naar de vergeten pensioenen, van Norbert ben ik met eentje rond. Voor de andere is het van het ene naar het andere pensioenfonds schrijven. Af en toe moet ik diep in mijn geheugen spitten, wie is wie ook al weer. Ik kan niets uitprinten omdat we boven zonder internet zitten, kan ik ook niks printen. Karin kwam gister nog even langs, die heeft in de woonkamer het kastje van Telefonica hagen, die ze niet meer gebruikt, omdat ze iets met satelliet heeft. Er was vrijdagavond een grote klap, bij haar in de tuin, maar ook bij ons, staat een houten paal van Telefonica, daarop kwam de inslag. Het vonken sloegen uit het Telefonica kastje in de kamer. Zo is het vast ook bij ons gebeurd, zoals zovele keren. Bij ons was de stroom er niet af geweest, alleen in de telefoonkabel was het ingeslagen. Voor de zoveelste keer.
Dat is lekker opschieten zo. Iedere dag een regeltje. Normaal is het voor mij " grote stappen, gauw thuis " volgens mij is dat een gezegde, of is het iets zaans? Foetje is gelukkig weer thuis, we hebben haar onze rolstoel gegeven, dan kan ze in alle gevallen in huis en buiten, zich wat bewegen. Want door het lange liggen en heel veel pijn, lukt Santiago op dit moment echt niet. De tweede chemo zit er op en verdraagt de chemo goed. Voor zover zoiets goed kan kan zijn. Ik weet niet hoeveel x ze de chemo krijgt, maar dat zullen de scans moeten zeggen. Tons-ja was langs geweest met de tondeuse, nu heeft ze een kort koppie. Liever nu, dan dat je iedere keer een pluk haar op je kussen vind. Daar heeft ze gelijk in. Ze is weer de kanjer, van voor ze de pijn kreeg. Geen gezeik, er tegen aan en dat haar groeit wel weer, knap hoor, ik zal dat niet kunnen.

Ik doe de laatste dagen niet veel, ja, van het zonnetje genieten en veel lezen. Een foto, voor uitlopend op de kerstsfeer.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten