vrijdag 5 mei 2017

Een geweldige fopper.

Sinds een paar dagen gaat er hier een geweldige post in de rondte. Ik kreeg een mail van een kennis, hier uit Spanje, op de foto, met Willem en maxima, voor het pakijs op de dam, met alle mee eters. En ja, door stond ze in een konings blauwe jurk. Wat leuk, dus haar postbox, liep vol. Van o wat gaaf, wat een mazzelaar enz. Ik kreeg een dag later de echte foto van het feest en daar stond de konings blauwe jurk maar............. er zat een ander lijf in. Hiervan wil ik meer weten en ze gaf me toen ik haar vertelde wat ik had gezien en kreeg van haar een lachende smile terug. Nog niet echt iets door, maar het liet me niet los. Nogmaals alles goed bekeken en vond een adres, dit open gemaakt en bingo, ik was gefopt, geweldig, maar nog heel veel andere mensen ook. Alle Facebook meldingen, gingen naar deze site, ik dacht iets van 45 duizend berichten. Als je die leest kom je niet meer bij. Van ik was er ook, maar het was ook zo druk, dat ik je niet heb gezien of vond jij die vlaflip ook niet zo lekker en het vlees was koud en ga zo maar door. Dat waren natuurlijk mensen die van de hoed en de rand wisten. Zo ook met het kennissie van mij, het ging heel lang door totdat het voor iedereen duidelijk was.

Dit is de echte foto, deze kan je heel erg inzoomen, zodat je waar je ook staat, kan uit vergroten. Met deze lukt het niet, het zal dan een speciale zijn die ze hier voor gebruikt hebben.

Dit is het deel van de bewerkte foto die ik kreeg. Daar staat ze, in haar konings blauwe jurk. Als smoes had ze, ik mag tegen niemand iets zeggen enz, de maker van de grap, heeft bij de foto die je dan bewerken moet een kaart van Nederland erbij gezet. Daarop kan je zien waar de meeste gefopte mensen zitten. De meeste rond Amsterdam, maar in de kop van noord Holland, Groningen, Friesland, Brabant en Limburg, daar was nog haast geen fop mail rond gegaan. Het was een topaktie en er zijn er al zoveel ingetrapt, onder andere IK.

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten