maandag 1 mei 2017

Daar zijn we weer.

Ik schaam me, om dit te zeggen, ik heb het druk gehad. Dat kan natuurlijk niet, iedereen schuift alles maar op, ik heb het druk. Het is natuurlijk zo van waar liggen je prioriteiten. Als ik het, een belangrijker vind dan het andere, dan is het maar zo. Dus waar heb ik het zo "druk" mee, natuurlijk doet Facebook een duit in het zakje. Ondertussen, ben ik lid van een heleboel sites, er zijn er zoveel waar ik intresse in heb. Ik heb ze eens doorgenomen, wat kan er weg? Niets, overal staat wel iets waar in intresse in heb. Er komen zoveel berichten binnen, het gaat het leven beheersen en dat mag niet. Mijn probleem is dat ik alles wil lezen en daardoor vele uitstapjes maak. Ik vraag me wel eens af, b.v Umberto Tan, die is met iedereen vriend, reken maar dat het je dan tijd kost, plus hij moet zich inlezen in zijn gasten, documenteres kijken enz, hoe krijgen hij dat voor elkaar?

Koninginne dag is rustig verlopen, TV gekeken, ik kan namelijk niet weg vanwege de diarree. Maar ik vind het geen probleem, ik vermaak me prima thuis.

Bij het zien van deze foto, grachten van Amsterdam. Norbert was bij Holland Internationaal heel ongehoorzaam, hij verdomde het om te varen, het is geen doen op Koninginnedag, alle grachten vol met, alles wat varen kan. Een keer heeft hij vanaf een brug, een parasolvoet door het dak gekregen. Gelukkig goed afgelopen. Je bent wel verantwoordelijk voor je passagiers aan boord en die verantwoordelijkheid wilde hij niet nemen. Wat hem niet in dank werd afgenomen.

Verder, ziekenhuisjes een doktoren bezoeken, wat tot nog toe NIETS heeft opgeleverd. Woensdag nog een maag onderzoek, daar moet toch echt wat uitkomen, ik ben het nog zatter dan zat. Er zijn momenten dat ik het niet meer zie zitten, maar dan kijk ik naar buiten, zie de zon, dan denk ik, troelala weet je dat er veel mensen zijn die het, betreft de gezondheid, het veel slechter hebben dan jou. En dat is zo, dan ben ik er weer. Het vervelende is ook dat als je een keer trek heb en dan, niet te veel, even lekker eet, het helemaal mis is. Gisteravond had ik dat weer, dan ben ik helemaal weer bij het begin, een grote knal en dan sproei ik alles, de WC, helemaal onder met gewoon water. Dan loop ik te balen.

Bob en Anne zijn na 5 en een halve maand, weer richting Nederland gegaan. Ze hebben zich ondanks het waardeloze weer het wel naar de zin gehad. Hebben ook veel mensen leren kennen. Bob had een fietsmaat en Anne zat op Spaanse les en reeds vrienden bij de Nederlandse club. Het was heel jammer dat we niet zoveel met elkaar gedaan hebben. Ik zag het helemaal zitten, lekker samen een keer naar de markt of zomaar een bakkie doen in de stad, maar helaas, jammer.

Een leuke foto van de 2 gangsters uit Kudelstaart, en van een heel lief meisje Mijdrecht. Het 2 zijn echt vreselijke boefjes, ze bezitten een beetje boel rottigheid, daar hou ik heel veel van.

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten