dinsdag 25 oktober 2016

Paniek van de huisarts opgelost.

Ik had toch vermeld dat mijn huisarts, lichtelijk paniek bij ons maakte. Door te zeggen, dat is serieus en geen kop in het zand steken en binnen 2 weken moet er iets gebeuren, zo niet, dan maak ik er een urgentie van. Deze woorden hadden ons behoorlijk van streek gemaakt en begrepen er werkelijk geen hout van.

Maar door er eens goed over na te denken, waarom die paniek, ben ik er uit. Ik heb ondertussen wel geleerd om de toestand aan te dikken bij een huisarts. Dat had ik nu ook gedaan. Hij vroeg of ik de afgelopen tijd was afgevallen

(Zo voelt het bij mij wel, ik durf niet meer op de weegschaal te staan. Ik ben bang, dat ik afval. Dus steek ik hiervoor mijn kop wel in het zand, ik wil er zo graag 3 kilo bij hebben, maar lukt niet. )

Ja, was mijn antwoord, hoeveel dan? Een kilo ongeveer. ( ik heb al maanden niet op de weegschaal gestaan )Als je nu mijn antwoord op telt bij een verhoogde kanker marker, dan is een en een twee. Wat een trut ben ik he, maar vandaar de lichte paniek en mijn huisarts heeft heel goed gehandeld. Voor ik hier achter kwam, had ik zoiets van, wat een paniek zaaier. Maar nu zeg ik, het is een braaf doktertje.

Het word inmiddels tijd om mijn biezen te pakken en om weer te verhuizen naar boven. Het is nog steeds heerlijk in het benedenhuis, we hebben in de avond af en toe een deur dicht als de wind erop staat. Maar waar we wel een beetje gek van worden zijn de vliegen en de muggen. Hoogst irritant, beven hebben we voor alle deuren vliegen gordijnen en dat kan beneden niet. Omdat je dan zo opgesloten zit. Vandaag een spannende dag, Norbert is naar Valencia, voor bloed onder zoek en naar de uroloog. Zal wel goed zijn, de vorige keer was zijn PSA 0,000, niet te meten dus. Nor goed, mijn uitslag woensdag goed, dan kunnen we in de start blokken, richting Holanda.

Vandaag is onze Joop jarig, ook welkom Joop bij de club van de 70 jarige. Er zijn dit jaar veel van onze vrienden 70 geworden. Deze foto is van een aantal jaren geleden, volgens mij was het de doop van Nena, de hond van Piet en Ria. Een geweldige, leuke dag. Hoe gek kan een mens zijn.

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten