zondag 23 oktober 2016

Even bij praten.

Ik denk dat ik nog nooit zolang verzaakt heb. Zat niet goed in mijn vel,een tijdje heb ik dat al.
Toen ik naar de huisarts ging, kwam er nog een klapje boven op. Ik vroeg om een bloed onderzoek, omdat k zo moe ben, de hele zomer eigenlijk al. Toen hij in de computer keek zei hij: dit moeten jullie wel serieus nemen en niet je kop inzet zand steken. We begrepen er geen hout van, waar hij het over had. Hij zat te kijken naar de bloed uitslagen van 3 juni, de waarden waren niet goed. Hij wilde dat ik een afspraak ging maken bij het ziekenhuis en er moest iets binnen 2  weken gebeuren anders ging hij er een urgentia van maken. Ik voelde me al naadje en toen dubbel naadje. Ik was op 10 juni gezond verklaard en nu was de uitslag van 3 juni niet goed en dreigde er paniek in de tent. Maar we zijn er nu uit, het was inderdaad was verhoogd, maar niet zorg wekkend.
Vrijdag heb ik nog wat bloed moeten geven voor wat proeven, daarvoor moet ik woensdag naar de huisarts en als hij de waarden goed vind mogen we op vakantie. In januari gaan ze dan een scan maken en het bloed nogmaals nakijken. Maar het probleem van de vermoeidheid is nog niet opgelost.
Wel heb ik vreselijke slaap problemen. Ik slaap niet meer dan 2 x per week een nacht door. De rest van de week een paar uurtjes er nacht. Dat probleem is er al meer dan een jaar, maar het loopt nu de spuigaten uit. Overdag slapen doe ik niet, alleen rust ik smiddags wat. En de slaappillen die ik had werkten niet meer en daar ben ik mee gestopt. Misschien dat woensdag uit het bloed nog wat komt, we zien het wel.                                      


Ik heb er wel weer een puinhoop van gemaakt.



Dit is onze kleindochter Sanne, ze is vandaag 13 jaar geworden.


De filmpjes die ik er op gezet heb is niet veel soeps, maar voor de Spanje gangers herkenbaar. Ik ga eens een echte maken van 5 minuten of wat ik nog meer hebaan elkaar plakken. Het tweede filmpje van een paar seconden die kan je op het pijltje in beeld, door tikken, dan krijg je weer een paar seconden. Het was ook maar een probeerseltje, dat vid i al hee kan van mezelf dat in blog het nog doet. Aplaus voor mezelf vind ik.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten