zaterdag 17 september 2016

Gek van de muggen.

Na een roerige week van branden en de poelenburgse perikelen, is het weer tijd om even bij te praten. Er zijn hier geen spannende dingen gebeurd, eigenlijk is het hier saai op het moment. De branden, hoe erg het ook is, de perikelen in Poelenburg hielden me bij de pinken. Het is triest maar ik ben een ontzettende sensatiebak. Norbert snapt daar helemaal niets van en kijkt, leest het niet eens. Ik moet elke uitzending van Pauw en Umberto zien, als daar iets te melden valt over onderwerpen die sensatie brengen. Wat dat betreft heb ik mijn hart op kunnen halen deze week.

Dit is ook Zaandam, nabij het treinstation. Ziet er echt geweldig uit.

 

Deze vrouw verdient een lintje. Daar haar is de hele toestand in Poelenburg open gebroken.

Nu de muggen, ik word hier helemaal gestoord van. Er zijn hier nooit muggen, dit is het eerste jaar dat we het hebben. Ik zit de hele dag in mijn handen te klappen, niet omdat ik blij ben, maar om muggen te vangen. Gelukkig in de slaapkamer geen last, de ventilator hebben we aan, muggenlampje in het stopcontact, dat gaat perfect.

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten