donderdag 24 april 2014

Nor zegt dat ik gek ben......

Daar zit ik dan, meer dan dat kan ik niet. Al drie dagen heb ik een pijn in mijn rug, kan niet gewoon gaan zitten en opstaan. Wat heb nu weer verkeerd gedaan? Ik niet weten. Wat heb ik de laatste dagen gedaan, deze gein heb ik nu al 3 dagen. Volgens Nor heb ik teveel gedaan?? Ik heb 2 stoelen en de tv kast in de leervet en houtvet gezet. Nor zegt, met jou versleten rug, moet je dat niet meer doen. Als ik dit soort dingen niet meer kan, dan ben ik niet blij, ik geloof het niet. Ik zit nu beneden en opeens zag ik het licht. Voor de sauna zit een zwaar Luik, dat je met een koord omhoog moet trekken. Ten eerste kan ik dat koord slecht vast houden met die handjes en dan omhoog trekken. Dat is me een partijtje zwaar, dat wil je niet weten. Ik weet wel zeker dat ik daardoor de pijn in mijn rug heb. Nor zegt dat ik gek ben, zo zwaar is het niet. Maar ik weet het zeker dat dat het is 100% Dus probleem opgelost, maar mijn rug nog niet. Nu maar smeren en smeren en smeren. Alleen vind ik het zo lang duren. Ik wil van alles met dit mooie weer en ik kan niet.

Trouwens het is in Nederland de laatste tijd toch maar super weer. Het lijkt me nu heerlijk om in Julianadorp te zitten. Helaas, ten eerste is het bezet en ten tweede moeten we hier alles een beetje zomer klaar maken, met plantjes enzo. Het is hier zo raar, voor ons gevoel, betreft het weer de laatste weken, is het alsof we de zomer nu al in rollen. Dat kan haast niet, het is nog maar april. We hebben het vaak in mei koud gehad, dat de kachel nog volop aan was. Nu heeft hij eigenlijk niet gebrand sinds we terug zijn, begin april.

Zoals jullie weten, ben ik echt een Mien vlug. Ik heb een of ander supplement, dat lichaams eigen stoffen bevat, enz, enz. Ook heel goed in samen werking met capsicum creme, voor neuropathie. Maar die creme op mijn voeten doet helemaal niks, moet dus warm worden, bij mij gewoon niet. Ik zeg tegen Nor troep een kleine tube 16 euro weggegooid geld. Nu had ik een beetje zonne uitslag op mijn borst. Die creme ligt op de wastafel, daar smeer ik het af en toe mee in. Gister zat ik toch niet in de zon, dus dacht ik smeren, niet zoveel een dun laagje. Maar ik had de capsicum, die normaal in het medicijn kastje ligt, gepakt en daarmee gesmeerd. Nou dat was zo vreselijk heet, zo erg heb ik het nog nooit meegemaakt. Met water en natte doeken, een paar uur aan het blussen geweest. Doet die creme het toch wel. Maf dat het met mijn voeten helemaal niets doet. Waarschijnlijk komt dat dat mijn gevoels zenuwen daar dood zijn.

Ik zegt proost, dat we allemaal, in Spanje en in Nederland een mooie zomer krijgen

Dit is misschien een kado idee, een glas met geld en dan bovenop scheerschuim.

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten