zaterdag 19 april 2014

Tis wel weer eens tijd.

Wat ben ik aan het verzaken. Dat komt door het weer, heel stom, ik denk pakken wat ik pakken kan. Dat slaat natuurlijk nergens op, we hebben de hele zomer nog voor ons. Ik heb een hartstikke bruine kop, maar..... Die zit natuurlijk vol plooien en die zijn spierwit. Nu heb ik geprobeerd met met ducktape te bewerken, zodat de plooien openstaan en dan ook bruin kunnen worden. Maar omdat je zweet, laat het weer los. Ik zat te denken aan die zwaluwstaartjes, die pleisters, misschien dat ik dan de plooien kan open houden. Ik heb normaal nooit een heel bruin gezicht, maar deze keer wel. Ik denk dat het komt door de ereader, dan zit je in de zon te lezen, met je hoofd omhoog. Ik ban wel blij met dat bruine hoofd, alleen de plooien, daar moet ik nog wat op vinden. Niet dat ik met die plooien, eigenlijk wel een beetje boel, maar ik denk dat iedereen als hij zijn gezicht glad trekt, witte strepen heeft, ook in je hals.
Het lijkt wel of we ieder jaar vroeger zwemmen. Jaaaaren geleden kwamen we thuis, we hadden op de rommelmarkt gestaan in Benidorm, het was Koninginnedag, we hadden het zo warm, dat we zijn gaan zwemmen. Nu eigenlijk al vanaf begin April. We zitten ook al beneden vanf 11.00 tot 17.00. Beetje rommelen, ja rommelen in de tuin. Ik ben niet zo van het tuinen, Norbert al helemaal niet. Nu voor het zoveelste jaar zaadjes geplant. Zonnebloemen en Lathirus. De zaadjes ontspruiten na een paar dagen, stond er op het zakje, maar nu een week later nada Vorig jaar had ik gelezen, stelen van de rozen in een aardappel steken, de grond in en oh was een prachtige rozenstruik heb je dan. Ik snap niet hoe ik in Nederland mijn geld heb kunnen verdienen aan de bloemen en planten. We zullen maar zeggen, dat het mijn zakelijke kant was, dat ik zo goed geboerd heb. Zo ik ben er weer klaar mee, ga lekker even zwemmen en dan duik ik weer in mijn boek.

Waarschijnlijk pakt hij de foto boven niet, vandaar voeg ik deze toe. Ik had een foto met plaats, temperatuuren de datum. Nog even uitzoeken hoe dat kan.


2 opmerkingen:

  1. ach we worden er naar mate we ouder worden er niet knapper op, suggestie: alleen 'n facelift kan soms helpen, wie weet, sukses er dan mee.

    BeantwoordenVerwijderen