donderdag 2 januari 2014

Poetsen, wassen en pakken.

Van iedereen gisteren afscheid genomen. Eerst naar Nancy, Fred en de kids, daarna de jaarlijkse nieuwjaars borrel in Barts FONTIJNTJE. ( onze eigen kroeg )Het voordeel hiervan is, dat daar dan alle vrienden zijn.Norbert en Rafa zijn voor de laatste keer naar het strand. Ik ging vanmorgen de bedden verschonen en het bed van Norbert plus af en toe Rafa, was een zandbak.ik moest ook afscheid van mijn mooie planten nemen, dat doet pijn, ze waren nog zo mooi. Ik heb 2 planten in de tuin voor onze ingang geplant. Een heleborus en een met die rode besjes, moet lukken ze zijn winterhard. De grote anthurium geef ik maar aan de receptie. De rest heb ik zoveel water gegeven, dat ze haast verzopen, grote vetplant, chlorofytum, een orchde en een sanseverium. Vanavond, kroket, patat en saté balletjes, dan kan de vriezer ook weer uit. Ik ga weer verder met de was en schoonmaak, in Spanje weer een uitgebreider bericht. Ik schreef al eerder dat we eigen bar krukken hebben gekocht. Zie hier onder het bewijs.

Een foto in onze kroeg, met onze eigen barkrukken.

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten