vrijdag 22 augustus 2014

Vervolg van gister

Gisteravond, slechts 1x gebeld. Met de melding, ik ga morgen naar Piensos. Vanochtend al voor 9 uur drie keer op de vaste en 2x op de mobiel. We hebben de telefoons lekker laten rinkelen. Kwart over 9 bingo, telefoon maar opgenomen: Hoe gaat het in Rotterdam, waar komt de bench aan? Gewoon op de band, bij de koffers, zeg ik. Ik kan hem er niet afhalen, zegt ze. Dan roept u er iemand bij, die helpen u wel, zeg ik. Zo, voor het brave brave mensie weer een probleem uit de wereld. Ik ben al oud en zo onzeker en bang dat het mis gaat. Moet ik ook een stickers op de bench doen? Ik zeg, mijn man kijkt alles voor u na, geen zorgen. Fijn zegt ze, ik zal u nog wel een paar keer bellen ( hiep hiep hoera denk ik ) vind u dat niet vervelend? Wat moet ik dan zeggen: ik word gek van u? Nee hoor belt u maar , maar dan het liefste na 10 uur. Het is toch wat, volgens mij zit ik nog maar aan het begin met haar. Ze moet nog de bench kopen, naar de dierenarts, de ticket boeken en nog naar Valencia. We kunnen onze borst nat maken, voor alles wat nog gaat komen.

Het is weer bingo, ik heb haar nu maar gezegd: stort het geld op mijn rekening, dan koop ik hem. De straat waar ze woont is in tweeën gedeeld, dus de bezorgers kunnen het nooit vinden, dat gaat problemen geven. Ik regel het wel, niet paniekeren, het komt goed. Nor zegt dat ik gestoord ben, hij heeft er nu echt genoeg van. Terwijl hij gister had beloofd, vandaag de telefoondienst over te nemen. Het kan te gek ook, daar heeft hij gelijk in. Ik heb wel tegen haar gezegd, zodra ik het geld binnen heb, bestel ik hem en ik bel en breng de bench dan direct. Dus u hoeft niet meer te bellen. Of ik dan ook direct het papier met de gegevens van de hond, vlucht van Valencia naar Rotterdam op de bench kan regelen. Mama Mia, waar ben ik aan begonnen. Aan de andere kant, wil ik ook graag geholpen worden als ik oud ben. Maar er zijn natuurlijk grenzen. Inderdaad binnen een uur stond het geld op mijn rekening en heb ik direct de bench besteld en betaaldVanavond onder het eten vaste telefoon gaat over, nee hè nu even niet. Toen de mobiel, daarna weer de vaste lijn, daarna weer de mobiel. Toen de vaste lijn weer begon te rinkelen, waren de rapen gaar. Norbert heeft haar uitgelegd dat we er nu even klaar mee zijn. Ik heb maar een vraag, zegt ze. Ik heb hier 2 mailtjes en daar staat ook iets over betaling. Vergeet deze mailtjes, dat is niets. Paula heeft u de bestelling en het bewijs van de betaling doorgemaild, zodat u kan zien, dat de bench besteld en betaald is. Kregen we vanavond een mailtje van haar met excuus, dat ze heel blij met ons is dat we dat allemaal voor haar doen Ik haar een mailtje teruggeschreven en gevraagd, als er wat is, mailt u me dan. Het is nu al 2 dagen rustig, houden

Uit de oude doos. 1983, mer Bocor, mijn Deense Dog in Spanje. 9 jaar oud is hij geworden. Een schat van een hond.

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten